Monday 19 December 2011

The Video

Assalamualaikum semua :-)
Hari ni aku nak share dengan korunk satu video.Video ny tersangat-sangat larh sweet.Ada sesiapa tak nak wat macam video ni wat dekat aku r?Hehehe...Perempuan dalam video ni pun lawa tau.Korunk mesti tertanya-tanya video pew larh yang aku maksudkan ny kn?Video yang aku maksudkan adalah video ni.....


Video ni tersangat larh sweet.Aku pun nak macam ni larh.Tapi sapew yg nak macam ni dekat aku?Gambar dekat bawah ny adalah pemilik video di atas...


Aku curi gambar ni dekat blog dia.Link blog dia adalah denakamarulbahrin.blogspot.com.Klu korunk rjin korunk terjah la blog Akak Dena ni k.Aku doakan agar hubungan Akak Dena dah tunangnye berkekalan hingga ke akhir hayat.Amin...Setakat ni jew larh aku menaip k.Bye... 

Thanz 4 willing to read SN blog

No comments:

Post a Comment

=Assalamualaikum=
=Leave your comment at here=